Jo skaļāka mūzika, jo vairāk tiek izdzerts [8]
«Apollo», izklaide@apollo.lv
Otrdiena, 22. jūlijs (2008) 01:33
Klubos, kuros skan skaļa mūzika, apmeklētāji vairāk lieto alkoholu, secinājuši Dienvidbretaņas universitātes pētnieki Francijā.
Veicot pētījumu, zinātnieki trīs sestdienas vakarus apmeklēja divus vietējos bārus, vērojot 40 apmeklētājus vecumā no 18 līdz 25 gadiem. Pētījuma autori bija vienojušies ar atpūtas vietu administrāciju, ka ik pa brīdim tiks mainīts mūzikas skaļums, turklāt paralēli tiks novērota bāru apmeklētāju reakcija, ziņo «Daily Mail».
Novērojumos atklājās, ka, mūzikai kļūstot skaļākai, bāra apmeklētāji ātrāk tukšoja savas glāzes, turklāt izdzerto dzērienu skaits vidēji palielinājās.
Speciālisti uzskata, ka skaļā mūzika postoši iedarbojas uz cilvēka smadzenēm un zemapziņā «liek» ātrāk tukšot glāzes, turklāt, tā kā troksnis traucē sarunāties, cilvēki vairāk pievēršas saviem dzērieniem.
Apollo neatbild par portāla lasītāju ievietotiem komentāriem. Apollo
aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem
un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību,
naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu
informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda. Aicinājuma ignorēšanas
gadījumā Apollo ir tiesības dzēst neatbilstošus komentārus portālā, kā arī
liegt lietotājam turpmāku pieeju portālam. Vēršam Apollo lietotāju uzmanību,
ka interneta vide nav anonīma vide un Apollo ir pietiekami tehniskie līdzekļi,
lai komentētājus identificētu.